AtmZ adviesgroep uit Amersfoort vroeg ons hoe zij zich konden positioneren t.o.v. van andere detacheerders. AtmZ gelooft erin dat als je in mensen investeert, ze handvatten en mogelijkheden geeft om te groeien en te ontwikkelen ze bij je blijven en niet overstappen naar de concurrent. En daar geloven wij ook wel in. AtmZ geeft haar medewerkers verantwoordelijkheid en het gevoel dat ze zelfstandig zijn. Terwijl ze de voordelen van loondienst genieten.

Tijdens een brainstormsessie bedachten we de naam ZELF en registreerden deze meteen als merknaam. Naast een beeldmerk, website en nieuwsbrief realiseerden we ook een goodiebag voor de medewerkers zodat het merk op de bouwplaats bekendheid genereert en zo weer nieuwe potentiële kandidaten attent maakt op ZELF.
ZELF campagne
ZELF campagne
ZELF campagne
ZELF campagne
ZELF campagne

KLANT

AtmZ

OPDRACHT

marketing
strategie
merknaam
logo
website
promomateriaal
campagne